INDEKS

Rabu, 9 Oktober 2013

SD2 lulus KKM

 
Masih sangsi dengan Produk SD2? Tidak perlu berasa sangsi lagi ... Mari baca ni...
 
SD2 mendapat kelulusan KKM
 
 
SDII ada kelulusan KKM.. barang import dari negara luar, sudah tentu kena dapatkan kelulusan KKM… Produk ini sudah masuk singapore, australia, hongkong, japan, taiwan, dan byk negara. Singapore adalah negara mempunyai peraturan terketat didunia…. Jika singapore sudah masuk sudah tentu KKM meluluskan..SDII berkonsepkan Protein Sparing Modified Fast adalah suatu konsep selamat yang telah dibangunkan oleh dua doktor di Harvard Medical School melalui kajian yang terperinci oleh Dr George Cahill dan Dr George Blackburn.New Image mempunyai Kawalan Kualiti Yang Ketat iaitu Liabiliti Insuran Produk NZ$20juta (RM47juta) sekiranya memudaratkan penggunanya..SDII juga terjual seluruh dunia selama 21 tahun lamanya.
SDII bukan barang seludup.. New image adalah sykt berdaftar.. brg import yg memasuki malaysia.. mesti mndpt kelulusan dr badan-badan tertentu.. Malaysia juga ada peraturan.. Tak pasal2 lesen sykt akan di tarik balik kalau tak cukup syarat… tapi di tin SDII mmg takde cop KKM.. sebab dikilangkan di new zealand.. dibungkus disana.. senang cite fully imported… nak tengok certificated KKM leh datang ke HQ New Image International di North Point Mid Valley…SDII adalah makanan tambahan berbentuk susu soya… cuba lihat di tin susu Anlene? mereka juga tiada logo KKM.. sama seperti SDII.. ia bukan ubat.. jikalau ubat memang harus mempunyai logo KKM…
 
 
TESTIMONI SLIM DIET 11 ( SD2 ) :
Puan Kartini Hasan
Puan Kartini Hasan Turun 30kg
“sape dok area klang mesit tahu Klinik Shujakan.. 3 hari lepas dia order susu alpha lipid untuk ibunya…dia yakin kerana perubahan yang amat ketare pada diri dan kesihatan aku!!! Sejak aku minum susu itu, hampir 3 bulan aku tak ke klinik, kalau tidak 1 bulan 2-3 kali gerenti ke klinik. Tiap bulan pasti ambil ubat kencing manis dan darah tinggi..”
“paling terkejut bila doktor tengok aku dah slim (dulu berat 93kg, sekarang 63kg).. memang terkejut dia.. tak berhenti dia kata o.mg.!!! o.m.g.o.m.g…. tak yah crita banyak, aku terus story produk sd2[diet] dan alpha lipid kat doktor…macam aku pulak yang jadi doktor dan dia pesakit!!! Moga tuhan bukakan hati mereka diluar sana utk percaya bagusnye produk ini…aminnnn….”
 
 
Iza Irdina
 

Iza Irdina  turun 12 kg – 6 Minggu

“Mak ai…Gemukkan saya sebelum ni??Sampai adik beradik kata saya gemuk sgt..Dulu berat saya hampir 80kg,pastu diet sendiri 6 bulan dapat lah turun 2 kilo..last bulan 6 ni saya di suruh cuba oleh nurse Syarifah dalilah SD2.Amik gak 1 tin SD2. Mula2 jual mahal sebab dah mcm2 produk guna yg terkenal pun tak berhasil…Lastly tak sampai 3 hari lepas minum SD2 timbang punya timbang terkejut dpt turun 3 kilo..Trus Oder 3 tin untuk sebulan..Alhamdulilah berhasil juga turun berat badan 12 kilo dalam masa 1 bulan stgh”

Ini baru 2 je testimoni yang saya tunjukan kepada anda...Ada berjuta lagi mereka - mereka diluar sana yang sudah Berjaya mendapat bentuk badan idaman disamping kesihatan yang lebih baik...
 
Hubungi saya Rogayah Musa
019- 6449144 @ 013-2492873
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan