INDEKS

Jumaat, 11 Oktober 2013

PRODUK TERHEBAT UNTUK PESAKIT JANTUNG



Asslammualaikum dan salam sejahtera...

Kita semua dianugerahkan Illahi dengan sebutir organ yang sangat hebat. Organ yang tidak pernah berehat dan sentiasa mengepam darah selama 24jam sehari walaupun kita tidur.Dan setiap manusia dikurniakan satu  organ hebat ini sahaja tiada dua atau tiga malahan tiada galang gantinya apabila ianya rosak diserang penyakit. Organ apakah yang saya maksudkan disini?


JANTUNG!
 



Jika ALPHALIPID SDII dikenali sebagai produk diet dan pelangsingan paling laris di Internet, saya juga ingin memperkenalkan produk makanan tambahan terbaru, OMEGA COQ10 untuk menambahkan kekuatan jantung anda. Tahukah anda jantung kita mengandungi 10 kali lebih banyak CoQ10 berbanding mana-mana organ lain dalam badan. Ini kerana jantung kita adalah organ yang paling kuat bekerja sebab ia berdegup kira-kira 100,000 kali sehari. Dan jangan terkejut bila beberapa kajian yg dibuat pakar membuktikan mereka yang menghidapi penyakit jantung  adalah mereka yang juga kekurangan CoQ10. Rawatan Berkesan Koenzim CoQ10 merupakan suatu rawatan yang berkesan bagi mereka yang mengalami tekanan darah tinggi, menurut satu ujian klinikal yang diterbitkan dalam majalah Southern Medical Journal (2001; 94:112-7). Mengikut kata Dr. Peter H Langsjoen, M.D., F.A.C.C. (doktor, ahli biokimia dan penyelidik),

 “Dari pengetahuan saya, kekurangan CoQ10 adalah penyebab kepada kekakuan otot jantung, yang akan menyebabkan badan bertindak balas dengan adrenalin. Dan seterusnya akan menyebabkan tekanan darah tinggi”. Terdapat beberapa penyelidikan berkaitan CoQ10 dan semuanya menunjukkan peningkatan fungsi otot jantung dan lama kelamaan menurunkan tekanan darah. Manfaat daripada CoQ10 untuk jantung kini merupakan suatu fakta yang telah pun diterima ramai di kalangan para doktor pada hari ini. Banyak kajian menunjukkan kebaikan yang konsisten dalam kefungsian jantung di kalangan para pesakit yang mengambil CoQ10. Adalah penting kita menyedari bahawa CoQ10 itu digunakan untuk menyokong rawatan-rawatan tradisi dan bukan sebagai penggantinya.



 
Jadi... sayangi lah nikmat yang telah kita pinjam dan peliharalah ia kerana diakhirat kelak kita akan di soal kembali bagaimana kita menjaga amanah yang Allah beri kepada kita.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau untuk mendapatkan produk hebat keluaran New Emage ini OMEGA CoQ10..terrrrbbbbaaaaeeekkkk...

Rogayah Musa 019 - 6449144 @ 013 - 2393873
Email : rogayahmusa@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan