INDEKS

Selasa, 17 September 2013

Tiada lagi kegagalan

Assalammualaikum dan salam kembali lansing pada mereka yang mengidam nak langsing tu...ha..ha...Kenapa ramai yang mudah terpedaya nak kurus dengan cara senang.. pakai losyen.. pakai singlet... dan yang terbaru... nak kurus hanya dengan spray....

Ramai pengguna terutamanya wanita mudah terpedaya dengan iklan-iklan sebegini... pada hak...ikatnya.. tiada cara pantas dan senang untuk kurus melainkan menjaga pemakanan dan senaman yang konsisten..
KENAPA ANDA GAGAL BERDIET??






 ADAKAH ANDA SALAH SEORANG PENGGUNA PRODUK ALPHA LIPID SLIM DIET 2?? ADAKAH DIET ANDA TAK MENJADI?? TAK TURUN-TURUN??

Baiklah.. ini saya nak ceritakan kenapa dan punca-puncanya..
...

1. TIDAK DISIPLIN – ada yang minum tapi tak konsisten.. harini minum, esok tak minum.. dan ada yang minum tak cukup 4x sehari.. ada juga yang curi-curi makan karbo.. tu sebab tak jadi..

2. SEMANGAT – kadang-kadang kita nih nak turun berat ikut mood.. awal-awal tuh memang semangat berkobar-kobar.. mood memang nak cepat turun, tapi bila takde kesan, ramai yang stop.. salah tu!!! KENAPA NAK CEPAT GIVE UP?? macam mana nak berjaya kalau tak berusaha..

3. TAK IKUT CARA DIET YANG BETUL – ada yang beli produk dengan orang yang tak betul-betul cukup maklumat cara berdiet.. jadi sebab itu lah ramai yang tak berjaya..

4. MAHAL – ada juga yang rasa mahal.. sebenarnya produk mahal adalah produk yang berkualiti.. kalau kita beli produk murah tapi tak menjadi rasanya lagi RUGI!!.. baiklah kita cari satu produk yang betul-betul berkualiti dan betul-betul boleh jamin dapat turun berat badan..



Erm...try tengok cik kak kita nih...bila dah slim macam  anak dara kan...

Berminat nak tahu call lah saya... Rogayah Musa 019-6449144 / 013-2494873 jangan malu dan segan... whatssup @ wechat pun bley.. id wechat qaseh isqndar ye....



                                                               Wassalam......


 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan