INDEKS

Sabtu, 28 September 2013

MOTIVASI DIRI

Lai..lai...mari rapat...ha..ha...ini barang baik hey! ini barang baik hey! ha..ha...

Semua orang nk cantik, semua orang nak lawa... semua orang nak perfect je luar dan dalam. Mari kita sama - sama memotivasikan diri sendiri bila berat badan makin naik seperti apam mengerbukan... test baju macam - macam satu pun tak berkenan...sape pernah mengalaminya?

Jujur ... itulah pengalaman saya sebenarnya... selepas berkahwin dan ada anak 1 badan memang naik giler - giler nyer... macam - macam saya minum, tapi semuanya gembira seketika sahaja. Selepas itu tiada lagi penurunan berat badan. Selera pulak yang semakin meningkat.


Macam ni ha... bertingkek - tingkek orang negeri 9 cakap.

Kemudian saya berjumpa dengan seorang rakan lama di tempat keja,terdahulu. Memang mengejutkan bila rakan yang dulu saya nasihat supaya menjaga pemakanan kini lagi slim dari saya. Malu , rendah diri bercampur baur dlm diri.  Kini saya pula yang dinasihatkan menjaga pemakanan. ha..ha... Tanpa segan silu saya Tanya produk apa yang beliau amalkan? inilah produknya bila berdiet x perlu berlapar.


 
Saya terlalu teruja dan terus mencubanya.... Syukur Alhamdulillah berat badan saya turun 6 kg dalam masa 5 minggu... Saya juga tanamkan dalam hati tidak mahu terlalu gemok lagi.
 
Marilah pembaca semua, kita bersama hapuskan obesity yang menyerang Negara kita sekarang.
Pm / call / whassup  saya:
 
ROGAYAH MUSA - 019- 6449144 / 013- 2494873
COD area kajang...
Percuma shaker, keton stik (5strip) dan buku panduan pemakanan SD11...
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan